Hei taas!

Päätän nyt avautua itseäni jo piiiitkään ärsyttäneestä asiasta, ja aion tottavitun vieköön kertoa kaiken täysin kiertelemättä ja suoraan. Mua henkilökohtaisesti ärsyttää semmoinen ylenpalttinen julkkisten ihannointi ja palvonta. Mua ärsyttää se, että me nostetaan täysin tavalliset taariaiset, jotka vaan on sattunut tekemään jotain hienoa, itsemme yläpuolelle ja "unohdetaan" että ne on ihan tavallisia ihmisiä. Ja vielä ENEMMÄN ärsyttää ja ketuttaa se, että sallitaan näiltä niin kutsutuilta idoleilta, julkkiksilta, ihailun kohteilta kaikenlainen torvelo käytös. Kuinka moni näki sen Jimmy Kimmelin videon jossa vedätettiin hölmöjä fanityttöjä Justin Bieber -valheilla? Viihdyttävää katsottavaa, täytyy myöntää.. Jotenkin kyllästyttää lukea jotain mitättömiä julkkisjuoruja, kun taas faneista sais montakin juttua joista sais naurun aihetta ihan riittämiin.

Itse jotenkin julkkisjuorujen kautta päädyin sivustolle, jonne oli listattu julkkisten, laulajien yms. julkimoiden vuodettuja alastonkuvia. Siis ei mitään hääppöisiä, mitä nyt jotain satunnaisia peppuja ja nännejä.. Ja jotenkin mulle tuli outo olo niiden näkemisen jälkeen. Ihan kuin se läpinäkyvä seinä meidän "tavallisten" ihmisten ja julkimoiden välillä olisi murskaantunut. Ja mä tajusin mikä oli pitänyt sitä seinää ylhäällä, mikä oli tehnyt musta vaan "taviksen" niiden suurien nimien rinnalla. Ja se oli se viimeisen käden koskemattomuus. Kaikki ennen sitä oli pitänyt ne julkkikset jossain yläilmoissa, mun yläpuolella. Raha, maine, hienot talot ja vaatteet, asenteet ja bileet joihin mua ei koskaan kutsuttais. Mutta yks klikkaus ja kaikki se oli mun ulottuvissa. Ne ihmiset, jos niitä silloin olis voinut edes sellaisiksi kutsua, putos suoraan mun eteen, alasti ja haavoittuvina. Tähän mennessä kaikki juorut ja vilautuskuvat olivat olleet jonkun toisen asemasta kerrottu, ne jutut olivat puolueellisia. Mutta alastonkuvat, jotka julkkikset olivat itse ottaneet ja lähettäneet, olivat jotain muuta. Ne olivat viattomia flirttailukuvia tai tuhmia lahjoja tyttö- tai poikaystäville, tosin vääriin käsiin joutuneena. Mä en kyllä ymmärrä miten kenelläkään on edes POKKAA oikeesti vuotaa, saati julkaista niitä kuvia. Tuli oikein sääli näitä ihmisiä, IHMISIÄ joita loukataan sen varjolla, että "ne on vaan julkkiksia" Ei ne olleet yhtään sen kummempia kuin "mee muutkaan", eivät yhtään sen kauniimpia ta komeampia tai enemmän täydellisiä. Ei kenenkään tulis ikinä sietää tollasta nöyryytystä. Eihän kukaan näistä ihmisistä ole mikään supermies tai -nainen. Ei kukaan, KUKAAN heistä jonka kuvat näin, ollut mitään sen kummempaa, kuin

IHAN TAVALLINEN IHMINEN.

 

Tsirp tsirp!