Juu, pitkän tauon jälkeen pääsin vihdoin jatkamaan.. Salasanan kanssa oli jotain häikkää eikä kirjautuminen meinannut millään onnistua. No, onneksi muistin vihdoin minkälaisen sanahirviön olin keksinyt salasanaksi.. Vati mikä vati..

Juu, Animecon (Josta on jo, mitä, sata vuotta?) oli todellakin ihanaa! Iltabileissä jorasin jalat ihan tainnoksiin ja pidin hauskaa :) Niin, mun vaatteet oli vähän..miten sen sanoisi..tavalliset, no väliäkös sillä. Kivaa oli, sehän on päasia! Paljon mitään en ostanut, silmälasien sangat ja pingviinisukat ;D

Pahoittelen todella tätä pitkää hiljaisuutta, mutta tosiaan oli niitä kirjautumisongelmia ja muutenkin kun lukion toka alkoi, on ollut vähän kiireitä läksyjen ja muiden projektien kanssa. Kyllähän te tiedätte!

 

Okei, okei, mä lupasin näyttää kuvia mun asusta mutta jokainen kuva on joko; heilahtanut, liian kaukaa otettu, tai mä näytän siinä ihan vadilta. Joten, ei.

 

Mä kirjoittelen lisää myöhemmin, tsirp tsirp!